[silindi] Biz de 1 aylıkken grip olduk doktorun söyledikleri
Serum fizyolojik buhar uygulama
Burun temizliği
Yağla masaj yap
Günlük 1 çk ıhlamur
Ateş takibi 38′i geçmemeli
Ayrıca calpol iliadin fitil ve bir antibiyotik verdi çocuk doktoru. Sağlık ocağındaki aile doktorumuzda iliadin yerine serum fizyolojik sık dedi. Şimdi sadece hafif öksürük ve hırıltı kaldı ilacı zaten 2 3 gün kullan demişti. Serum fizyolojik ile burun temizliğini Osman Gönülal’da anlatmıştı o şırınga ile sıkıyordu baya baya akıyordu ağzından ben cesaret edemedim sprey şişesi kullanarak burnuna sıkıyorum yumuşatıyor sadece. Yine de sizde izlemediyseniz izlemenizi tavsiye ederim.
Ve bir kaç gündür sarımsak bal limon kürü hazırlayıp yiyorum. Bebeğimi de bol bol emziriyorum antikorlar geçsin diye.