eli511_ tedirgin olmanızı istemem ama genellikle bu aylarda bebekler desteksiz oturabilir , emekleyebilir hadi en kötü sürünür yerde. Her bebek farklıdır tabiki ama bir doktordan fikir alsanız daha sağlıklı bilgiler verebilir. Endişe etmeyin elbet zamanı geldi mi herşeyi yapacaktır