Edremizz Kızlar bebeğim 4 aylık sünnet yaptırmak istiyorum. Ama çam sakıra hastanesi yapıyormu nasıl oluyor bilgisi olan yardımcı olabilir mi?
Ecmysnhan1 Edremizz benim oğlumda 4 aylık yarın sünnetini yaptircaz inşallah esenlerde özel bi hastanede süreç nasıl olcak bilmiyorum ama çok agrilimi oluyor acaba sonrasinda
Kocamdaaakocammm Edremizz Devletler belirli yasa kadar yapmıyor malesf cnm 😊 özel hastanede yaptira bilirsin ben özelde yaptırdım 2 oğlumu da aynı gün yaptırmıştım Güneşli evren mahallesinde madipan tip merkezinde
irmrdnmzz Ecmysnhan1 hiç olmadı sadece ilk çişini yaptığında ağladı onun dışında hiçbir problem yaşamadık 2 güne toparladı 1 haftaya tamamen iyileşmişti, 3 aylıktı tam sünnet olduğunda
irmrdnmzz Ecmysnhan1 sargısı vardı 3 gün sonra çıkardılar bi problem olmadı dediğim gibi krem bile kullanmadık
irmrdnmzz Edremizz hemde çok, doktorumuzun adı ismet güden, bebeğimi sünnete alması ve bana geri getirmesi 20 dk sürdü gülerek gitti gülerek geldi bebeğim
Edremizz irmrdnmzz şimdi kim bilir kaç TL olmuştur 😅 bakalım bi arayıp dorayım inşallah yardımcı olduğunuz için çok teşekkür ederim ☺️
Edremizz Kocamdaaakocammm İstanbul’u çok bilmiyorum maalesef Arnavutköyde oturuyorum bi. Artık dediğiniz yerleri bi araştırıp bakacağım inşallah ☺️
Kocamdaaakocammm Edremizz Çok uzak değil cnm dediğim yer arabayla 15 dk falan benim annem gilde orada oturuyo