Benimki 18 aylık. Hala gecede 2 kez mamaya mutlaka kalkarız. Doktoruma sordum kitaplarda 12 ay sonrası gece boyu uyanmaz diyor diye, her çocuk farklı dedi :) benimki böyle. Yani 8-9 ayda biz 2-3 saatte 1 uyanırdık. Şimdi 4 e çıkıyor da rahatladım. Sizinki çok normal geldi bana.