Bebeğim 3 ay 10 günlük herkes uyku düzeni oluşturmam gerektiğini söylüyor keza uygulamada aynısı yazıyo bu ay itibariyle uyku düzeni kurulabilir diyo ama benimki canı ne zaman isterse uyuyor geçen hafta kurduğum düzen şuan yok meslea her hafta yeni bı güncelleme geliyo siz nasıl yaptınız yada yapabildiniz mi