Bazen buraya post açılıyor onun için çekiyorum fakat konsept yok fincan ve su bardağı..
Konseptli olmasa bile arkadaşlarımın sürprizi ile 5 sene önce kutlardım doğum günümü. Hatta bir kere beni korku evine götürmüşlerdi 😀
Bayanbunalmis Sosyal medyasız ya da sadece Facebook’ta yer bildirdiğimiz günleri..?
Bazen foto atarken yer bildirimi yaparım..
Bayanbunalmis Instagrama fotoğraf yüklemek için değil de kendimiz için yaptığımız kombinleri?
Hiç o çabaya girmedim. Kendimi hangi kıyafet ile rahat hissediyorsam onu giyer dışarı çıkarım. Nadir fotoğraf atarım.
Bayanbunalmis Fenomenlerin önerilerini değil de arkadaşımızın kullanıp önerdiği şeyleri almayı?
Hiç bir fenomeni takip etmiyorum.
Bekar evimde sadeydi, şu an ki evimde sade. Çünkü gösterişli evleri her zaman abartı ve kalabalık bulmuşumdur. Boğulurum gösterişli evde.