Kızlar 5 ay 12 günlük bebegim var, dogdugundan beri gazlı daha dogrusu dr lar öyle diyor, 3. Ayda biter dediler felaket arttı kaka yapamaz oldu yaparsa da asırı mukuslu yapmaya basladı, kaka tahlili yaptıedık bi sey yok diyorlar bagırzaklarına baktılar bi sey yok diyorlar ama var ya, bu cocuk gece hep aynı saatlerde uyanıyor, 1.40 2.30 3.20 4.20 hep böyle, hic 2 dk aynı pozisyonda rahat uyumuyor, şu 3 4 gündür de artık aglayarak uyuyor, gazını cıkarsa bile rahatlamıyor, yine kaka sorunu devam ediyoe aşırı kokulu ve mukusku, alerjisi var bi şeye ama test de yapmıyorlar. Basına böyle bi ley gelen oldu mu ya, 6 ayı bekle diyorlar surda 6 aya ne kaldı, ek gıdaya gececegim ne verecegim inanın bilmiyorum gaz yaoar korkusuna. Me yapmam lazım bi fikir verin, tüm damlaları kullandım acı elma yagı sürüyorum hic biri fayda etmiyor