Oğlum 4 ay 20 günlük her emzirmeden sonra yeşil kaka yapıyor dünden beri ve yüksek ateşi var hastaneye gittik her tahlili yapıldı ama hiç bişey yok dediler kanda bir değeri yüksek çıkmış bilmediğimiz bir bakteri kapmış olabilir çocuk dediler dönüp geldik Çok sık kaka yapabilir normal dediler ama insan çocuğunu bilmez mi bir problem var işte anlıyorum başına gelen birileri cevap verebilir mi bu çocuk bu şekilde kilo kaybı yaşamaz mı? Sadece anne sütü alıyor