motherisbackk 5 ay 2 günlük 2-3 gündür geceleri saat başı uyanan bir bebeğim var ve bağıra bağıra uyanıyor. Uykusuzluktan harap oldum böyle değildi bu çocuk neden böyle yapıyor atak desen atak değil ne olabilir bu?
Elifumay_devrilmez66 motherisbackk benim kızım 3 aylık aynı o şekilde uyanıyodun 2 gün oluyo doktora gideli bağırsak enfeksiyonu çıktı ilaç tedavisine başladık şükür artık uyuyo eskisi gibi bir yeri ağrıyo olabilir
Seymagirgin motherisbackk doktora götürün kulagına kadar baktır bizde öyleydik kulak enfeksiyonu olmus fizyolojik serumdan hastayız doktor sık demisti cocuk hic uyumuyordu bagırarak kalkıyordu bi baktırın hıcbırsey yok derse bile diştir yani ona göre bi rahatlatıcı birseyler yaparsınz
Aynur-372 motherisbackk normal de 3-4 aaate bir uyanırdı şimdi saat başı kalkıyor 5 ay 4 günlük duymadığını düşünüyorum ben
Tazeanneveminigi Kubrakyrk siz neden çektiniz ben de 4.aydan beri çekiyorum. Diş çıkartıyoruz sürekli.. 9 buçuk aylık oldu 8 dişi çıktı sanırım 1 haftadir da azı dişi çıkacak gibi. Sizinde mi disten dolayiydi😑 dişleri çıkana kadar mı sürdü çok korkuyorum hiç geçmeyecek diye
Yagmur_24 Elifumay_devrilmez66 bağırsak enf nasıl belli oldu acaba ne testler yapıldı benim bebeğim. 2-2.5 aydır gece uykusuna geçtiğinden itibarek saat 11 e kadar 5-6 kez çığlık kıyamet ağlayarak uyanıyor geri uyutuyorum örneğin 15 dk önce ağlayarak geri uyandı şimdi yine tetikteyim siz nasıl anladınkz bu işi?
motherisbackk Elifumay_devrilmez66 evde gaita kabı vardı kakasını günde bir kez yapıyor içine koysaö kabul ederler mi sizce
Elifumay_devrilmez66 motherisbackk bende hastanedeyken bezindekini koyuyorum kabul ediyolar bilmiyorum valla evdekini kabul ederler mi hastaneden geldikten sonra bizede söyler misiniz ne çıktığını
merkursavascisi_06 motherisbackk yarım saat içinde götürmeniz gerekiyo tahlili. Bezini ters bağlayın ğstüne bi kat daha bez bağlayın hastanede değiştirin ya da yarım saat kala evde alıp yetiştirin
motherisbackk Elifumay_devrilmez66 gittik kan aldılar ağlamasına da davranış bozukluğu olarak görüyoruz dediler huzursuz bebek deyip geçtiler
Elifumay_devrilmez66 motherisbackk bizde ilk başta devlete gittik hiç bişey yapmadı çocuk bu ağlar dedi dalga geçer miş gibi sonradan özele gittik de çıktı