Bebeğim emdikten sonra ağzından gaz çıkarmak için çabalıyorum. Çıkmıyor. Omzuma alıp sırtını ovalayıp, elimi kubbe gibi yapıp vuruyorum. Arada bir yatağa koyup tekrar alıyorum(ebeler söylemişti hastanede), dizime yatırıp vuruyorum , koluma yatırıp vuruyorum ama çok nadir ağızdan gaz çıkarıyor. Geceleri ise çok daha zor oluyor emzirmeden uzun sürüyor bu sırta vurma evresi. Yine de çıkmıyor. Uyusun diye koyunca da gazdan kıvranıyor. Sadece memede sakinleşiyor e tekrar emziriyorum tekrar gaz çıkarmaya çalışıyorum. Var mi bu işin bir kolayı ? 26 günlük bebeğim.