Bebeğim 6. Ayına girdi ama geceleri asla ama asla uyumuyor. Bebeğime ben tek bakıyorum eşim çalışıyor gece uyuması lazım ama benimde artık psikolojim bozuldu hormonlarım bozuldu ne gündüz ne gece uyuyor. Gündüzleri geceye oranla daha çok uyuyor. Böyle durum yaşayan var mı ? Nasıl başa çıktınız?