Merhabalar, bebekleriniz anne sütü alıyorsa beslenmenizi tekrar düzenleyin instagramda hastalanmayan çocuk sayfasında bu konudan bahsediyor, anne beslenmesini düzenlemeli; basit karbonhidratlardan uzak durup, günde 3 öğün sıcak yemek şeklinde ve protein ağırlıklı beslenin vs… Bir de antibiyotik sonrası doktorunuz söylemedi mi probiyotik kullanımını? Çok acil probiyotik başlamalısınız bence.. Doktorunuz arayıp bilgi alın bence. Emziren bir anneyseniz günlük sarımsak bal limon kürü yapıp yiyin, o zaten her derde deva ☺️ diş dönemlerimiz bile rahat geçiyor maşallah. Çok geçmiş olsun acil şifalar