asldrkk Guzlk bende Vestel var 3.400 e almıştım iki ay oluyor çok memnunum büyük süpürgemi çok nadir açıyorum artık
Bebetonunannesi16 Guzlk dream v10 kullanıyorum 3oda salon u süpürene kadar şarjı yetiyo hemde turboda
Synmannesi Fantom 1000 tl olan kırmızı gri rebkleri olan çok memnunum ailemdeki herkes aldı yengem ablam annem arkadaşı ben daha pahalı alacaksan dyson al
Guzlk yigitinaannesii parçası bulunmuyor diyorlar v 15 e baktım tuşuna basılı tutarak süpürüyorsun falan dediler
TheMomm Guzlk V15 kullanıyorum gecen gün kendi hatamdan dolayı lazer başlık bozuldu aradım görüntülü bi şekilde dönüş sağladılar öğleden sonra lazer başlık kargoya verildi 2 günde elime ulaştı.
Mucellaby Guzlk philips speed promax 7000 series kullanıyorım cokta memnunum basit kolay cekim güci cok iyi
yigitinaannesii Hayallerhayatolsa fiyat/performans ama bence. bende v8 var baya eski model ama canavar😂 ben 1 yıl önce 7300 almıştım şimdi 11 vardır