destinyizm şehir hastanesi varsa yakınınızda oraya gidin yada iyi başka bi doktor özelde alerji testlerini pek yapmıyorlar benim bebeğime yapmamak için direndi bende devlete götürdüm orda yaptılar. Kayısı püresi vermiştim 3 gün gözleri sisti her seferinde test yaptırdım başka şeyler daha çıktı mesela laktoz hazımsızlığı çıktı çok hafif bi deneyin yani bir şey kaybetmezsiniz bence her bebekte her doktorda bir degil sonuçta