Bayangoger Sezeryanla doğum yapalı 2,5 ay oldu ama düzensiz kanamam hala devam ediyor. Çok az da olsa geliyor. Bazı günler yok bazı günler kanamam var. Sezeryan olupta bu kadar süre kanaması devam eden varmı?
aselinannesi9398 Bayangoger bende 3 aya yakın oldu doğum yapalı ara ara leke şeklinde geliyor adet olduktan sonra böyle oldu
seda_akkl Bayangoger ay benumde adetim hep üç gün önceye atıyor asiiri derecede kan akıyor ilk doğurduğum günkü gibi hala parçalar düşüyor
Bayangoger aselinannesi9398 adet olmadım ama ben ara ara azar azar kanamam oluyor. Sonrada kahverengi lekelenme
Bayangoger seda_akkl bende parça gelmiyor. Ara ara kırmızı kanamam oluyor az miktarda. Sonrada kahverengi lekelenmem oluyor. Doktoruma sordum olabilir dedi sadece. Başka bir açıklama yok
aselinannesi9398 Bayangoger bence rahmin toparlanması zaman aldığı için içinin temizlenmesi daha iyi ben öyle düşünüyorum bendede oluyor ve temizlendiğini düşünüyorum