Arkadaslar keki pogacayi falan iyi pisiren bir fırın ve mumkunse cam olmayan bir ocak onerisi istiyorum. Cunku camlar patlayabiliyor diye korkuyorum. Deneyip memnun kaldiklarinizi ya da uzak dur sakin alma dediklerinizi yazarsaniz sevinirim. Bu hafta karar verip almam gerek ☺️