Evet çok şükür bende doğurdum 🥹 en başından anlatmak istiyorum belki benimle aynı olanlar vardır motivasyon olur, hamileliğimin ilk 4-5 ayı herşey yolunda giderken Detaylı ultrason da rahim ağzı kısalığı olduğunu öğrendim erken doğum olabilir dediler dünyam başıma yıkıldı sürekli yatmam hiç kalkmamam gerektiğini söyledi doktorlar fitile başladım düzenli şekilde kullanıyordum 34. Haftamda bıraktım ve doktor bebek erken gelebilir ciğer geliştirici vuralım dedi tamam dedim yine içten içe çok üzülüyordum tabi daha sonra erken doğum olacak diye diye 40+1 e kadar bekledim daha fazla beklemek istemedim ve 30 Eylül cumartesi günü hastaneye yatış için gittik aklımda normal doğum vardı ama bi taraftan korkuyordum doktorum 3 cm açıklığın var dedi karar senin dedi ve annelik iç güdüsüyle hissettim mi bilmiyorum sezeryan olmak istiyorum beni bi an önce alın dedim hemen yatış yapıldı işlemler bitti 11.12 de ameliyata aldılar anestezi doktoru bazı değerlerin düşük çıkmış seni riske atamam belden uyuşturamam seni dedi genel anestezi uygulacağım dedi korku kapladı içimi tamam dedim ve 11.20 de yavrum doğdu odaya aldılar beni doktorum geldi hayatında verdiğin en doğru kararı vermişsin dedi eğer biraz daha bekleseydik kakasını yiyecekti dedi kalp atışları duracaktı ve yine acil sezeryana alacaktık seni dedi ama kakasını yemeden kurtardık dedi tosun bebek doğurdun dedi bu arada bebişim 4 kilo doğdu şunu söylemek isterim ki asla doktorlara kulak asmayın olumsuzluklara olumlu bakın ve hamileliğin tadını çıkarın sorusu olan olursa seve seve yardımcı olurum