Eğer bebeğinizi çok huzursuz etmiyorsa önemli değil gayet normal sadece anne sütü için değil ben meme ve mama veriyorum ve bebeğim her zaman haftada bir kere yapar doktor 10 güne kadar sorun yok dedi sadece anne sütü alanda süre dahada uzuyor anne sütünü idarar olarak atıyor kakaya çok birşey kalmıyor