Ayy kızlar ben maf oldum uyksuzluktan uykusuz gecelerden ne zaman kurtuluruz ya kıxım 2 yaşına giricek 24 ünde gecenin 3.42 kızım ara ara uyanıyor her gece böyleyiz yenidogan bebek gibi çok uyanıyor bi doktor a götürmeliymiyim fikir verşn sizinkiler nasıl napmam gerekir