Tugcesude bizimkide 6 ay 10 günlük ama ben 1 yaşına kadar kesmeyi düşünmüyorum yani şuan zaten beslenmek için 1 bazen 2 kere uyanıyor, ama 1 yaştan sonra ek gıdada alacak artık mesela o zaman yavaştan keserim. Birde şey duymuştum öyle aniden kesmek olmazmış kademe kademe kesilecekmiş mesela 1 yaşında gece 200 ml mama içiyorsa bi süre 180 içecek bi süre 150 bi süre 120 bunun gibi kademeli kesmek daha iyi olurmuş yani 1 yaşına gelsin ben böyle deniycem değilse 6 aylık daha küçük valla bizimki beslenmeden imkanı yok uyumaz 😂