Merhaba anneler ,
1 yaş 8 aylık oğlum yaklaşık 1 haftadır sürekli aşırı gaz çıkarıyor ama kakasını yapamıyor çok zorlanıyor ve çok az yapabiliyor. Bununla birlikte idrarı çoğaldı gün içinde çok idrar yapıyor. Bilgisi olan anneler yazabilir mi ? Hastaneye götürmeme gerek var mı ?