AnnaGloria O çaylar haplar hiç güvenli gelmiyo bana önemli olan boğazı tutmak onu yapınca birde hareket edince (sporu demiyorum zaten hem sezaryen hemde bebekle zor) kendiliğinden gidiyo biz şu boğazı tutsak yeter aslında ben bugün çok güzel beslendim aslında inanırmısın pekte acıkmadım. Az önce eşim cips ve çikolata teklif etti ve az bişey yedim😔 gece gece hiç iyi olmadı bu