DDAnnesi Kızlar 5.5 aylık bebeğim var bazen kollarında ve bacaklarında çıt sesi geliyor siz de de oldu mu ?
birhesap DDAnnesi 1 aylıkkende oluyordu bizde 8 aylık şuan geçenlerde de yine bacaklarından duymuştum bir süre 🤭 Doktora sordum normal demişti 1 aylıkkende 8 aylıkkende sormuştum 🌸
Ahhannelik DDAnnesi benim kızımda da doğduğundan beri oluyor 3 doktor değiştirmek zorunda kaldık mecburi olarak hepsine sordum hepside normal olduğunu söyledi 7 aylık hala arada oluyor
Gzdvnada DDAnnesi benim kızım da 4 ay 24 günlük doğduğundan beri çıt çıt kolları kütlüyor.Doktorlar normal olduğunu söylüyor