Kuzeyiinannesi Kızlar kesmek biçmek estetik dışında var mı buna bir çözüm? Göğsümün biri hep küçüktü şimdi emzirme dönemindeyim çok büyük fark var. İki göğsümden de emzirmeme rağmen. Yapılabilecek bir şey var mı buna?
Ozgenizz Kuzeyiinannesi hahaha çoğu annenin sorunu canım maalesef estetik dışında düzelmiyor alışmaya çalış 🤣🤣
Deletedmom_110 Kuzeyiinannesi benimde öyle kızımdannn biliyorum 22 ay emzirdim öyleydi kesince düzeldi merak etme
Kuzeyiinannesi Deletedmom_110 hmm benim öncesinde de öyle bir dengesizlik vardı. O yüzden pek düzelecek gibi değil sanırım😒