Mylifemyworld07 seniok çok iyi anlıyorum bu benim kanayan yaram. Psikolojimi dahi bozdu çok kötü bi durum Rabbim yardımcınız olsun. Benim kızım 2 buçuk aylıkken başladı şuan 7 aylık hala bile devam ediyor ama çok şükür azaldı. O kadar kötü ki saatlerce emmek istemiyor, karnı aç olduğu için uyuyamıyor, sadece ağlıyordu çok çok kötü zamanlardı hatırladıkça gözüm doluyor. Kızımda emzik meme reddi yaptı siz de önce sebebi bulmaya çalışın. Denediğim yöntemleri sayayım ;
Ağlamadan yani aşırı acıkmadan emzirmeye çalışmak
Kucakta hoplatarak emzirmeye çalışmak
Kafaya oyuncak bağlayarak emzirmeye çalışmak
Çok fazla ağladığı zaman emsin diye zorlamamak
Yatarak emzirmek
Farklı emzirme pozisyonlarını sabırla denemek
Aç kalmasın diye sağıp kaşık biberonla vermek
Meme reddi yapıp çok aşırı aç olduğu zaman çok az meyve püresi verin bana doktor önermişti, ondan sonra emzirmeye çalışın
Uykuya geçiş ve uyanma evrelerini asla kaçırmayın bol bol emzirin
Sütünüz azalmasın diye sağım yapın
Bol bol ten tene temas yapın
Birlikte duş alın
Çok fazla ter kokmayın veya parfüm sıkmayın kokudan rahatsız olabilir
Şimdilik aklıma gelenler bunlar. Bende bunların çoğu işe yaramadı ama bunlardan fayda gören bir çok kişi var. bir de ben ilk başta bilgisizlikten ağlaya ağlaya zorla emzirmeye çalıştım daha da soğudu emmekten siiz bu hatayı yapmayın.