pinkooo_02 Birdunyabircennetannesi yani ikinci el diyorsunuz az da kullanılsa sonuçta ikince el ve yenisiyle aralarında 70tl fark var ben 330tl verebiliyorsam 70 de veririm yenisini alırım biraz daha düşürün yoksa kimse almaz
Birdunyabircennetannesi pinkooo_02 Almak isteyenlere yardımcı olacağım zaten Tavsiyeniz için teşekkürler 🖐️
Deletedmom_117 Vuhuuu Eleştiriye açık değilseniz böyle platformlarda olmayın. İkinci elli soyguncumusunuzda bu fiyata sattiyosunuz . Kaldiki etiketli bile olsa biri satarken ikinci el gibi düşüğe veriyor garipsiniz
Birdunyabircennetannesi Deletedmom_117 Hanımefendi pazarlık payı koydum diyorum eleştiri boş yapılıyor Almak isteyene zaten yardımcı olacağım Garip olan sizsiniz almak istemiyorsanız tavsiye verirsiniz bu şekilde eleştiri hoş değil