yigitinaannesii Merhaba kızlar, oto koltuğumuzu satıyoruz. Sadece bi yerinde lekesi var uzun süredir merdivende bekliyor. Sanırım ondan kaynaklı. Kılıfı cırt cırtlı sök tak yapıp yıkanabilir. Kullanıma engel herhangi bir durum yok. 2700₺ den satıyorum.
Zeynep117 yigitinaannesii koltuğunuzun aynısı BabyMall da 6.650₺ ne yazık ki 12bin ₺ değil önceki gün bakmıştım ve isofixli
yigitinaannesii Zeynep117 kampanya dönemidir veya uzun süre stoğa gelen bi ürün olabilir ayrıca 7000₺ yakın ücreti olan bi ürünü 2700₺ koymamın nesi garip bu tutarda illa ki pazarlık payıda var. 1000₺ koymamı mı bekliyorsun max 1 sene kullanılmış ürünü. bu kadar ölücü olmayın.
Zeynep117 yigitinaannesii ölücülük değil bu şahsi fikrim 3bin nakit verebilecek durumum varsa ikinci el almak yerine bi 3bin daha verip sıfır ürün alırım indirim takip edip ki öyle yapmıştım bende
yigitinaannesii Zeynep117 Bu benim koltuğumun modeli değil ki bu arada. Merak edip baktımda benim ki izi comfort X3 isofixli 😉
yigitinaannesii Zeynep117 Babymall mı her neyse orda olan üründe benim ürünüm ile bir değil. Yanlış yönlendirmeyin lütfen insanları. Kul hakkı önemli bir şey. Sizin dediğiniz sunset melange. Ürün içeriğine girince görebilirsiniz.