Herkese mrb güzel anneler konuya ilk günden Özet geçmek istiyorum dilerim kimsenin başına böyle bişi gelmemiş olsun öncelikle
Ama yaşayan varsa da beni bilgilendirse çok mutlu olurm
Ben 15 ocakta sezeryan oldum
Sezeryan olduğumdan bir hafta sonra kontrole gittim ve doktorum içinde parça kalmiş ilaçla geçiririm dedi ilaç verdi kullandm herhangi bir kanama falan olmadı neyse
Sezeryandan 7 ay sonra baktım regl oldum ama ilk başta normal bi kanama gün geçtikçe kanama çoğalmaya başladı ve bununla beraber kocaman kocaman ve yoğun parçalar gelmeye başladı bu süre bir aydan fazla kime soruyorsam normal diyo bnde normal karşiladm ilk önce acile gittim normal dedi ardan 2 gün sonra yine acile gittim bana dedi pazartesi gel ultrasyona göndercm
Ptesi gittim ultrason a gönderdi sonra bni doğum haneye gönderdi
Bana kürtaj olmam gerektiğini söyledi ve kürtaj oldm parçalar alındı 11 eylülde
Kürtajdan sonra kanama devam etti 10 güne yakın
Ondan sonra kontrole gittim bi hafta sonra doktor bana içinde sıvı birikmiş eğer dedi regl olursan yine yoğun bir kanama yaşayabilirsin dedi ve geçmezse bu sıvı kapalı ameliyat falan öyle bişi dedi
kanamam azaldı ama bi 3 gün kanama falan yok tam dedi düzene girdi derken yine kanama başladı ve yine çok yoğun ve parça şeklinde bugün başka özel bi doktora gittim herşey normal sıvı yok hem ultrason Hemde alttan muayene sıkıntı yoktu doktor dedi ilaçlı spiral ya da çocuk düşünene kadar doğum kontrol hapı dedi
Kafam çok karışık ilaç içmek istemiyorum yani başka çözüm yok mu başka bi doktora daha mi gitsem bilemiyorum