DenizAsaf Çocuğu düşünmüyorum. Eşim ama çok istiyor. Benim düşünememdeki sebep ise ekonomik zorluk. Birde şuan cidden piskolojik anlamda da kendimi hazır hissetmiyorum. Spiral taktırmaya gittim bugün. Ama anestezi olmadan hormonlu spiral takacaklarını söylediler. Kondom ile ⅔ aydır korunuyoruz evet şükürler olsun birşey olmadı ama. Geçen hafta içi arkadaşımın bu şekilde hamile olduğunı öğrendim. Vs vs vs sebepler sonuçlar böyle ilerler. Siz ne önerirsiniz
Oburiks Beyninizikullanmakucretsizdir En iyisi bu yani , tüpleri baglatanlar bile hamile kalıyor bu dünyada . Kesin ve tek çözüm 😂😂 Kabul etmiyorlarsa da yollara +1 ile devam ederler
Birdunyabircennetannesi DenizAsaf Spiralde zaten anestezi gereksiz 5 dk lık ve acı olmayan bir işlem Ufak bir karnınız kasılıyor bu kadar
gocebebirbayan DenizAsaf mirena taktırdım. Çok şükür hiçbir şey olmuyor 1 senedir. 5 senelik taktırdım ben. 5 sene sonra çıkartıp bakır spiral taktıracağım. Bu hormonlu olduğu için sürekli taktırmak da iyi değil bence
Funda6161 DenizAsaf sprail kayar falan kontrole git gel uzun iş kondom etkili arkdaşın ya delik vardi anlamadilar öyle olmustur takarken kontrol edilmesi lazim biterken de ayni sekilde düzgün kullanimda prz.+geri çekilme yaninda hapda kullanabilirsin.