Bir çaresini bulup bırakmaya çalışın doğumdan sonra hastanede sabaha kadar uğraştık ucuda vardı göğsümün ememedi silikon uçla tutabilmişti bende böyle emsin ne olacak diye düşündüm ara ara göğsümü teklif ettiğimde kaçıyordu resmen ağlıyor sinirleniyordu bende üstüne düşmedim pek keşke ilk günden zorlasaydım iki kez mastit oldum bebek göğsü boşaltamıyor fazladan efor sarfediyor doymuyordu kilo alımı çok az olmuştu sütümde azaldı 2. Ay kontrolünde mama vermeye başladım biberon silikon uç derken emmeyi bırakır diye çok korktum ten temasını arttırdım biraz daha ısrarcı oldum tam üç aylıkken göğsümü tuttu ve 20 gün sonra mamayı reddetti sütüm arttı sağlıklı emmeye başladı çok şükür 7 ay 10 günlük olduk hala emiyor