İnşallah anlatabilirim. Benim ablamlar yakın zmaanda uyuzu atlattı benim ufak ikizlerim oldupumdan görüşemiyoruz zaten ⅔ ay da bir. Neyse benim kızım 2 hafatdır kafasını kaşıyordu baktık baya bit falan yok şampuanını değiştirmiştim ondan olabilir dedim sonra uyuz salgını geldi aklıma 2 gündür bende kaşınıyırum. Küçük küçük kızarıklar çıkmaya başladı eşime göre ben kaşıdıkça kabarıyor vücudum. Hemen hastahaneye gittik bu gün ben erişkin acilde göründüm doktor masasından kalkmadan bi baktı tamam uyuz dedi uyuz losyonu yazdı. Sonra kızımın kafasını çocuk acilde gösterdik doktor baya bi baktı vücudumda bişey görmedi kafasındaki yaraları uyuz teşisi koyup cildini yıpratacak ilaçlar yazamam dedi, egzama şampuanı yazdı. Çocuk doktoruna bende kaşınıyorum dedim bana da baktı iki doktor gözleri ile inceledi ve uyuz değil bu alarjiye benziyor dedi. Eve geldik uyuz ilacını kullandım hala kalınıyırum hafiften deli gibi kaşınmıyırum. Bilmiyorum uyuz mu alarji mi pskolojik mi?