oğlum 14 aylık arkadaşlar çok yorgun haldeyim artık belimi de oğlumu kucağıma alırken incittim bel fıtığım var ve sinirin üstünse iğne ile ayakta duruyorum özellikle 1 aya yakındır içimizden geçiyor çok sinirli inatçı canı yanıyor gibi de davranıyor 2 gündür daha kötü azı diş geldiğini düşünüyorum bir yandan aşırı salyası da akıyor durduk yere ağlamaya başlıyor doktorda götürdüm ama bir şey çıkmadı diş oluşumu olabiliro da onu rahatsız ediyordur muhtelemelen dedi calpol verdiğimde rahatlıyor çünkü bu ara da 5 gün iburamin zero kullandık burnu akıyordu ufak bir soğuk algınlığı geçirdi şimdi calpol vermek istemedim aşırı ilaç kullanmakta iyi değil karaciğeri boşuna yorar dedi doktor 2 gecedirde sık uyanıyor ve geri uyumakta çok zorlanıyor ağlıyor sürekli normalde ayakta sallıyorum 2 gündür kucakta uyumak istiyor çok inat ediyor ayağıma yatmak istemiyor kendini yerden yere vuruyor bana vuruyor ısırıyor gün içerisinde de yapıyor bunu eror veriyorum belki biraz karışık anlattım ama uyku terörü olabilir mi diye de aklımdan geçmiyor değil yardımcı olursanız sevinirim