Cik
Bizde yaklaşık 2 haftadır iştahsızlık var ishal var ama günde 5-6 kere yapmıyor 1 kez yapıyor bezden taşıyor su gibi o derece.Yalancı emzik kullanıyorum onsuz uyumaz ama sürekli onu atıp elini ağzında tutmak istiyor öyle de uyumuyor böyle de . Uyumadığında gözünü kaşıya kaşıya ağlıyor.
Onların sağlığı yerinde olsun yeter bize tabi ki Allah evladınızı size bağışlasın 🙏🏼🙏🏼❤️