12 günlük bebegim var. Daha doğrusu ikizlerimden kız olanı. 37.haftada doğdular. Diğer bebegimde sorun yok ama kız bebegimde emzirirken süt tazyikli gitmese de boğulma problemi yaşıyoruz. Kaç defa gitti geldi bilmiyorum her seferinde sırtına vuruyorum korkudan bazen şiddeti artıyor bile. Gözleri dönüyor nefesi kesiliyor. Normalde emiyor ama işte ağzında birikince boğuluyor. Ne yapabilirim? Başına gelen var mı?