Arkadaşlar bebeğim iki ay, yirmi beş günlük. Bir süredir bebeğimde hafif ateş, huysuzluk gözlemliyordum. Grip başlangıcı olduğunu düşünerek Calpol vermeye başladım, iyi de geldi. Fakat dün fark ettim ki bu grip falan değil. Hırçın bir şekilde elini emiyor, iki eli de ağzında devamlı, salyalar akıtıyor, uyku düzeni bozuldu, huysuzluk var. Acaba diş mi çıkarıyor, daha çok küçük değil mi derken diş etlerini kontrol ettim, kabarmış. Korktuğum şey başıma erken geldi. Daha nesneleri bilinçli tutamıyor, eline diş kaşıması için bir şey de veremem. Bebeğiniz diş çıkarırken neler yaptınız? Önerileriniz var mı?