Kızlar bebeğim 9 aylık 2 aydır odasında yatıyor hiç bir sıkıntı yok alıştı şükür ama artık çok hareketli uyanınca hemen kenarlara tutunup dikiliyor.E bebekten bariyer aldık küçük geldi yani istediğim gibi olmadı bir koruması olmadı.Ne yapılabilir kullananlar nasıl kullanıyor küçük bebesi olanlar
yatak bu şekilde