Oburiks onlar eğlenceli tiplerdir, her eve lazım :) aslında şöyle, hemen her çocuk, medikal bir pürüz olmadıkça, normal bir zekadadır, biz insanlar da öyle. Her biri kendince ve insanı şaşırtan ve onlardan beklemediğimiz cümleler kurup beklemediğimiz hareketler yaparlar. Bir anne için zeka belirtisi kapıya tırmanmak ise belki diğeri için ne bileyim işte mutfaktan bir şey getirip sofraya koymaktır diğerine göre beş’e kadar saymaktır. Genelde de bu üç örneği teste tabii tutsalar IQ rakamları birbirine çok yakın çıkar çünkü hiçbirimiz bir diğerinin yaptığının aynısını yapmak zorunda değiliz. Ğstğn zekalı olsun diye kasmaya da gerek yok, dünyada pek çok şeyi başaran pek çok insanın zeka seviyesi muhtemelen bizler kadardır aslolan durumları iyi değerlendirmek, çocuğun üzerine dğşmek (abartmadan) ama iyi bir eğitim şart. Aksi halde beşe kadar sayan çok zeki toddler ilkokulda sınıfta bile kalabilir. Çocukların yaşıtları ile bir araya geldiklerinde şoke olacak kadar yğkseltmemek (ve de yermemek tabii!!) Gerekli zira okula başlayınca prenses olmadığını anlayan kızların hali gerçekten hüzünlü oluyor :(( ya da tek prensesşn o olmadığını anlayanlarınç. O yüzden evet her kız prenses her oğlan prens ama bunun içeriğini bunun ne demek olduğunu belki iyi aksettirmek gerekli..