Sbl1 benim bebeğim hem solunumdan hem enfeksiyondan yattı antibiyotik tevasi aldı tam 7 gün yattı o bi haftanın sebebi ilaç tedavisi içinmiş nasıl biz antibiyotik kullanırken 1 hafta içiyoruz onlarda öyleymiş doktorumuz öyle demişti hatta erken iyileşti ama ilacı tamamlasın dedi çıkartmadı şuan 5 aylık çok şükür iyi çok çok geçmiş olsun bol bol süt sağ bebeğine en büyük antibiyotik sende 😊😘