Kızlar selam, oğlum yeni 4 aylık oldu. Hem atak hem de dişi aynı döneme denk geldi. Kac aydır oluşturduğumuz düzen artık yok 😅 Gece saat başı kalkıp meme istiyor, uyku saatleri karman çorman oldu 🥲 Şöyle bir aralıksız 3 saat uyusam her sey düzelecek gibi. Sizler nasılsınız? Hem atak hem diş aynı döneme denk gelen var mı bizim gibi?