burcu0302 Bebeğim 8 aylık. Yürüteç zararlı olduğu için almayı düşünmüyorum. Aktiviteli ilk adım arabalarından almayı düşünüyorum. Evim küçük çok da gezebileceği boş alan yok ama faydalı olacaksa alacağım. Gerekli ve faydalı mı kullananlar tecrübelerini yazarsa sevinirim.🌸
Asyabuse burcu0302 alırsanız da ikinci el alın derim çok uzun kullanılan bir şey değilmiş ben altivite masası da almadım o yüzden sizin gibi aktiveli yürüme arkadaşı mantıklı geliyor ikinci el bakıcam bende
Oburiks burcu0302 ben gereksiz olduğunu düşünüyorum , bebeğimin atı var ön tarafından kollarını tutup sürüyor aynı işlevi görüyor bize göre, yurutec te kullandık bir sorun yqsamadik şu anda 1 yaşına girecek nerdeyse 3-4 adim atıyor rahat bur şekilde
Nrgngr burcu0302 önünde oyuncak olanlar oluyor ondan alırsanz hem aktivite masası hem yürüme arkadaşı olarak kullanabilir. Çok gerekli değil ama kısa sirede olsa kullanıyorlar
Huzur_kokulumevlat burcu0302 yani ben zararını görmedim örümceğin yaşına 1 buçuk ay kala kendisi yürümeye başlamıştı sonra kendi örümceği sürmeye başlıyordu ben ilk adımı pek onermiyorum elleri önde bel kısmı arkada bi sefer oğlum ittirecem diye üzerine düştü o da tehlikeli bakarsanz içinize nasıl sinerse tabi🌼
burcu0302 Asyabuse Yarın a101 kataloğunda var 259 tl ama güzel mi bilmiyorum onu inceleyip hoşuma gitmezse internetten bakcam bence de pahalı bir şeye gerek yok