Daha önce de uykuyla ilgili post açmıştım ama gerçekten artık tükendiğimi hissediyorum. Bebeğimin önceleri de uyumadığı olurdu hiç koymaz of demezdim ama iki haftadır bir bebek gece hiç mi uyumaz. Sabah ezanı okunuyor gün ağarıyor biz uyuyoruz. Gecesi gündüzü karışmış dediler kaç gündür erken kaldırıyorum onunla beraber ben de uyanıyorum haliyle. Gün içinde az uyutmaya çalışıyorum max. 5-6 saat. Uyanmak istemiyor zorla uyandırıyorum. Yine de geceleri uyumuyor 😭 2 ay 8 günlük bebek neden uyumaz gaz problemi kesinlikle yok gayet rahat gazını çıkartıyor uyanıkken ağlayıp sorun çıkartmıyor ama akşam gece oldu mu sürekli uyusa bile kendi kendini uyandırıyor😭 bu durumu yaşayan varsa bir akıl versin lütfen ya yapmam dediğim şeyleri bile yaptım salladım rezene bile verdim kaşıkla çaresizlikten yok uyusa bile uyanıyor 5 dk içinde geceleri 😢