Kdrsmsgkcbs ayse hanımı duydum övülüyo biz hic gidemedik baska doktorlar vardı acil gittiklerimizde avicenna yı oglum hastayken hastanede yattıktan sonra sildim hastaneyi 🤦🏻♀️ Hic memnun kalmadım ayrıca yeni gelen nöbetci doktor kaşesi baska bi doktora aitti. Ataşehirde varyapta müjgan oralı oneririm cok iyi cocuk doktorudur kendisi