menek16 Annebbk yürüteç kullanmadım ilk adım arabası kullandım oglum sevdi bizde memnun kalmıştık baya oyaladı hem oyuncakları hem onunla gezmek
menek16 Annebbk ben baya erken almıstım 4. ayında destekli oturttugumuzda aldım ayaklarını çıkarıp aktivite masası gibi yapmıstım tutunup kalkmaya baslayınca ayaklarını taktım 7 ay civarıydı ilk sundugumda