1 haftadır gece atakları başladı altı temiz karnı tok uyusun diye yoruyorum oynuyorum esniyor uykusu var belli çığlık çığlığa direniyor. Mama olarak sma optipro kullaniyorum son bir buçuk haftadır aşırı gaz çıkarıyor kaka yapacakmış gibi gaz damlası aldık, ayrıca anne sütü içiyor takviye veriyoruz ne olur akıl verin uykusuzluktan sinirlerim yıprandı. Akşam 6da başlıyor uyuması gereken saati geçiriyor birdaha acıkıyor 10 dk dalıp uyanıyor kucağımda max 20 dk yerine koysam dksında kalkıyor.