Merhaba kızlar tefalden bu modeli alacağım. Yeni çıkmış. İç kısmı döküm materyalinden oluşuyor. İç kısmı iki bölmeli olup iki ayrı yemek pişebiliyor vs. Ben çok beğendim. Alıp kullanan vs var mı? Zaten tüm tencere ve tavalarım tefal markadan oldukça memnunum. Ama sormakta istedim.