Merhabalar, doğum yapalı 4 ay oldu ve felaket saçım dökülüyor her banyo sonrasında 3-4 avuç dolu dolu saç atıyorum aynı durumu yaşayan var mı ? Ne yapmalıyım ? Birde İstanbul’da önerdiğiniz bir dermatoloji doktoru var mı ? Saç dökülmesi için gitmek istiyorum bu durum iyice korkuttu beni