yok tayyar bey doktormus, özlem hanım hemşireymiş. kullandım iştah açtı, bağışıklığına iyi geldi dediniz. her gördüğüm insana söylemekten bıktım. bu fenomenlerin bir allah dediğine inanın başka birşeye inanmayın.
girin bakın avukat feyza altunun hikayelerine. tayyarın şirketi 300 bin küsür ceza almış o macunlardan. çünkü içerik tanıtımdakine uygun değilmiş. başka bir fenomen çocuklara uyku hapı linki koymuş.
kolajenler, ödem attırıcılar, kilo aldırıcılar, kilo verdiriciler.
bu instagram alemi nereye gidiyor benim aklım almıyor artık.