Bazen öyle ufak ufak atak dönemleri oluyor 2 3 gün büyüme atağı denebilir ya da bir şeyin huzursuzluğu bilmiyorum geçer eski düzenine döner ama bunlar hep oluyor mesela benim bebeğimde bazen memede uyumak istiyor hiç kırmıyorum o gün uyuyor ama diğer gün istemiyor, bebekler biraz değişik bende çok anlayamadım. Ama alışmaz o düzene merak etmeyin yani bir şeyleri rutin haline getirmesi için çok küçük. Esmiştir bir şeyler canı birkaç gün öyle istemiştir ☺️😂