Yasemin_Rana Kızlar eşinizin yerinde siz olsaydınız kendinizde en çok neye kızardınız? Mesela ben birşeyi yapana kadar söylememe çok kızardım🤭
Tatlican Yasemin_Rana Eşim birseyi alacam demişse 2 3gun almamışsa hemen alsin istiyorum tezcanli ve ısrarcıyım bu huyum kötü.
Elfcee Yasemin_Rana ay ben hiçbirşeyime kızmazdım 😂 Kendimin bu versiyonunu çok iyi tanıdığım için of keşke erkek olsaydım vala kusursuz olurdum kadin iliskilerinde😂
Gizemlibirisi Eşimin yerinde hic biseye kizmazdim elimi öper başıma koyardım bu kadın benle nasıl evlendi diye.sukur namazı kilardim🤪🤪🤣
Tatlican Yasemin_Rana Evet ama imkani olmasa söz vermese beklemem söz veriyor rahat biri cok bende rahat degilim olucaksa olucak ama huyum kurusun tabiki hoş degil😄