Merhabalar anneler lütfen bilen tecrübeli anneler yazsın şuan kendimi çok çaresiz hissediyorum çünkü; göğsümde yara çıkmıştı bebeğim tiksindi ve bir daha da emmek istemedi henüz 16 aylık ve aklımda hiç bırakma yoktu yani zamanı daha erken buluyordum. 2 gündür göğsüm şiş mastit oldum ne yapsam geri döndüremedim göğsüme bıraktı yani geri nasıl emmesini sağlayabilirim bilmiyorum 🥺🥺